ກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ ຈັດພິທີເປີດການນຳໃຊ້ໂທລະສັບສາຍດ່ວນ 1510 ແລະການເຜີຍແຜ່ການປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້
ບົດຂ່າວໂດຍ: ກົມການຄ້າພາຍໃນ, ກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ
ໃນວັນທີ 7 ມິຖຸນາ 2016 ຜ່ານມານີ້, ຢູ່ທີ່ໂຮງແຮມ ລາວພລາຊາ ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ, ກົມການຄ້າພາຍໃນ ກະຊວງອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ ໄດ້ຈັດພິທີເປີດການນຳໃຊ້ໂທລະສັບ ສາຍດ່ວນ ໝາຍເລກ 1510 ຂື້ນຢ່າງເປັນທາງການ ເພື່ອຈຸດປະສົງການປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້ໃນ ສປປ ລາວ, ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານ ຂອງ ທ່ານ ນ. ເຂັມມະນີ ພົນເສນາ ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງ ອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ ແລະ ມີຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມຈາກຫຼາຍພາກສ່ວນທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ລວມທັງອົງການຈັດຕັ້ງສັງຄົມ, ນັກຂ່າວ ແລະ ຜູ້ຕາງໜ້າຈາກອົງການຈັດຕັ້ງສາກົນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໂດຍສະເພາະຕາງໜ້າລັດຖະບານເຢຍລະມັນ ທ່ານ Ernst Hustaedt,ຜູ້ອຳນວຍການ ອົງການ GIZ ປະຈໍາ ສປປ ລາວ ກໍ່ໄດ້ໃຫ້ກຽດເຂົ້າຮ່ວມງານດັ່ງກ່າວ, ຊື່ງໃນໄລຍະທີ່ຜ່ານມາ ລັດຖະບານເຢຍລະມັນ ໄດ້ໃຫ້ການຊ່ວຍເຫຼືອວຽກງານປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້ຂອງ ສປປ ລາວ ໂດຍຜ່ານໂຄງການ Deutsche GesellschaftfürInternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH, ໃນງານຄັ້ງນີ້ມີຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມຫລາຍກວ່າ 70 ທ່ານ.
ເພື່ອເຮັດໃຫ້ກົດຫມາຍວ່າດ້ວຍການປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້ໄດ້ຮັບການຜັນຂະຫຍາຍ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຢ່າງເຂັ້ມງວດ,ໂດຍສະເພາະແມ່ນການປົກປ້ອງສິດແລະຜົນປະໂຫຍດຂອງຜູ້ຊົມໃຊ້ຢ່າງແທ້ຈີງກະຊວງອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າຈື່ງໄດ້ສ້າງຕັ້ງໂທລະສັບສາຍດ່ວນສຳລັບວຽກນີ້ຂຶ້ນຢ່າງເປັນທາງການ. ການປະກາດໃຊ້ໂທລະສັບສາຍດ່ວນນີ້ ແມ່ນເປັນຂີດຫມາຍທີ່ສຳຄັນ ແລະ ມີຄວາມຈຳເປັນສຳຫລັບ ສປປລາວ ເຮົາ ໂດຍສະເພາະແມ່ນຜູ້ຊົມໃຊ້ໃນ ສປປ ລາວ ເພື່ອໃຫ້ເຂົາເຈົົ້າໄດ້ມີເຄື່ອງມືໃນການປະສານ ຫຼື ແຈ້ງຕໍ່ຫນ່ວຍງານລັດທີ່ຮັບຜິດຊອບ ວຽກງານປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້ໂດຍກົງ.
ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍການປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້ ຂອງ ສປປ ລາວ ໄດ້ໃຫ້ສິດແກ່ຜູ້ຊົມໃຊ້ໃນການຮ້ອງຂໍ ຫຼື ຮ້ອງຟ້ອງເອົາການແກ້ໄຂ ແລະ ການທົດແທນຄ່າເສຍຫາຍຈາກຜູ້ສະໜອງສີນຄ້າ ແລະ ການບໍລິການທີ່ບໍ່ມີຄຸນນະພາບ ຫຼື ບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ ແລະ ມີຜົນກະທົບຕໍ່ຊີວິດ, ສຸຂະພາບ ແລະ ຊັບສີນຂອງຕົນ. ຊື່ງໃນປັດຈຸບັນ ທີ່ເສດຖະກິດມີການຂະຫຍາຍຕົວ ແລະ ມີການເພີ່ມຂື້ນຂອງຜູ້ຜະລິດ ແລະ ການສະໜອງສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການທີ່ຫຼາກຫຼາຍ ໄດ້ເຮັດໃຫ້ຜູ້ຊົມໃຊ້ພົບບັນຫາຈາກສີນຄ້າ ແລະ ການບໍລິການທີ່ບໍ່ມີຄຸນນະພາບຫຼາຍຂື້ນ. ການເປີດການນຳໃຊ້ໂທລະສັບສາຍດ່ວນ 1510 ເປັນທາງເລືອກໜື່ງຂອງຜູ້ຊົມໃຊ້ໃນການຮ້ອງທຸກ ຫຼື ແຈ້ງຂໍ້ມູນ,ພ້ອມນີ້ຍັງເປັນການກະຕຸກຊຸກຍູ້ໃຫ້ຜູ້ທຳການຜະລິດ ແລະ ດຳເນີນທຸລະກິດຕ່າງໆຕ້ອງໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ຜະລິດ ຫຼື ຈຳຫນ່າຍສິນຄ້າ ຫຼື ໃຫ້ການບໍລິການທີ່ມີຄຸນນະພາບ, ມາດຕະຖານ, ມີຄວາມປອດໄພ ແລະ ລາຄາທີ່ເຫມາະສົມ, ພ້ອມນີ້ຍັງເປັນພັນທະຂອງສປປລາວ ກ່ຽວກັບວຽກງານດ້ານການປົົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້ໃນອາຊຽນອີກດ້ວຍ.
|